Система управління дилерами
Система управління дилерами для автомобільної промисловості допомагає дилерам керувати широким спектром внутрішніх завдань, включаючи управління сервісом і запчастинами, бухгалтерський облік і фінанси, інвентаризацію та управління персоналом.
Про систему управління дилерами для автомобільної промисловості
Система управління дилерським центром (DMS) розроблена для оптимізації та впорядкування різних складових роботи автосалону. Завдяки централізації всіх бізнес-процесів в одному зручному рішенні, ви можете попрощатися з клопотами, пов’язаними з управлінням численними документами та файлами. Це особливо вигідно для великих автосалонів з великими запасами – функції управління запасами DMS гарантують, що ви завжди матимете чітке та актуальне уявлення про ваші транспортні засоби, що дозволить вам швидко отримати доступ до будь-якої необхідної інформації.
Функціональність управління послугами в DMS може значно підвищити продуктивність і прибутковість вашого ремонтного відділу. Такі функції, як планування зустрічей, відстеження історії обслуговування, управління технічним персоналом та управління запасами запчастин, допоможуть сервісній службі вашого бізнесу працювати як добре змащений механізм.
І це стосується не лише операційної діяльності – бухгалтерські можливості якісної DMS автоматизують усі ключові фінансові процеси: від точки продажу до управління запасами та ціноутворення транзакцій. Це забезпечує вам всебічний, 360-градусний огляд внутрішніх бізнес-процесів.
Наша команда SECL Group має великий досвід у створенні індивідуальних DMS-рішень для найбільших гравців автомобільного ринку, таких як Kia, Mazda та Hyundai. Ми розуміємо унікальні потреби та виклики сучасних автосалонів, саме тому наші пропозиції DMS дійсно орієнтовані на дилерів.
Функції
Система управління дилерами
- Управління запасами
- Звітність
- Управління запчастинами
- Планування зустрічей
- Управління документами
- Управління користувачами
- Інтеграція з бухгалтерським обліком
- Ціноутворення на транспортні засоби
- Управління послугами
- Інтеграція фінансів
- Звітність та аналітика
- Управління відгуками
- Керування складськими залишками
- Управління клієнтами
- Трекер продуктивності
- Інтеграція страхування
- Функції відповідності
- Управління персоналом
Робочий процес
Побудова DMS (системи управління дилерами) складається з декількох етапів, на кожному з яких задіяна своя команда фахівців.
1
Планування проєкту
Ми оцінюємо завдання, плануємо ресурси та визначаємо пріоритети.
Команда:
- Project Manager
2
Бізнес-аналіз
Ми аналізуємо поточну платформу клієнта, якість і кількість даних, а також створюємо специфікації завдань.
Команда:
- Project Manager
- Business Analyst
3
UI/UX дизайн
Ми розробляємо зручні інтерфейси для різних груп користувачів.
Команда:
- Project Manager
- Business Analyst
- UI/UX Designer
4
Розробка бекенду
Ми створюємо серверну частину веб-рішення.
Команда:
- Project Manager
- Business Analyst
- Back-end Engineers
- Manual QA Engineers
5
Розробка фронтенду
Ми створюємо користувацьку частину веб-рішення.
Команда:
- Project Manager
- Business Analyst
- Front-end Engineers
- Manual QA Engineers
6
Інтеграції
Ми аналізуємо системи, які потрібно інтегрувати, і реалізуємо двосторонню інтеграцію.
Команда:
- Project Manager
- Business Analyst
- Front-end Engineers
- Back-end Engineers
- DevOps Engineers
7
Тестування
Ми виконуємо ручне, автоматизоване, модульне та інтеграційне тестування.
Команда:
- Project Manager
- Manual QA Engineer
- QA Automation Engineer
- Back-end Engineers
8
Впровадження та навчання
Розробляємо навчальні матеріали та впроваджуємо рішення в компанії клієнта.
Команда:
- Project Manager
- Technical Writer
- DevOps Engineers
- Support Engineers
Наші клієнти
Ми розробляємо великі проекти для клієнтів з 27 країн, значна частина з яких входить до списку Fortune 500.


Наша компанія спеціалізується на проєктах для
Автомобільна галузь
Навіщо вам це потрібно?
Система управління дилерами для автомобільної промисловості необхідна для управління різними аспектами діяльності дилерів в єдиному рішенні. Вона необхідна для дилерських центрів з неефективною роботою, низьким рівнем обслуговування та іншими проблемами.
Подумай про це, коли:
Спрощене управління
Ви хочете оптимізувати управління дилерською мережею
Сервіс і обслуговування
Ви хочете спростити процеси сервісу та технічного обслуговування
Управління персоналом
Ви хочете мати прозорий доступ до даних про співробітників
Обґрунтовані рішення
Вам потрібен інструмент, який допомагає оптимізувати операції шляхом вимірювання ключових показників
Аналітика
Вам бракує глибокого аналізу різних бізнес-процесів
Відповідність нормативним вимогам
Ви хочете забезпечити відповідність різним регуляторним вимогам
Краще обслуговування
Ви хочете знайти шляхи покращення обслуговування
Наші стандарти
У своїй роботі ми дотримуємося міжнародних підходів і стандартів, таких як:
Management: | PMP |
Design: | ISO 9241-210 |
Programming: | Coding conventions, MDN Web Docs, Naming convention |
Python: | PEP 8 |
JS/TS: | ECMA, JavaScript Standard Style, Google TypeScript Style Guide, ESLint |
PHP: | PSR |
С#: | ReSharper |
HTML/CSS: | W3C |
Security: | GDPR |
Testing: | ISTQB |
Технології
Ми спеціалізуємося на конкретних технологіях і підбираємо технологічний стек відповідно до цілей та вимог кожного проєкту.
Мови програмування:

Веб / Фреймворки:

Бази даних / Зберігання даних:
Контейнери DevOps
Автоматизація DevOps:
DevOps CI/CD:
Моніторинг DevOps:
Тестування:
Хмари: